Friss!

Hát a blog mint látható erősen lemaradt a folyó időtől. DE! Próbálom lassan utolérni magam. Gondolkodtam hogy a szerkesztéseket milyen ütemben csináljam, és arra jutottam hogy lehet hogy kiteszem azokat a túrákat ill. kirándulásokat amikről szeretnék írni. Aztán folyamatasosan készre próbálom állítani. Meglátjuk milyen sikerrel.
Ami változás lesz, hogy eddig a bejegyzések dátuma megegyezett a történés idejével, de ezt meg kell szüntetnem. Így a blog bejegyzés címe fogja tartalmazni az időpontot amikor a túrát végigjártam.

2007. március 28., szerda

Később indulunk túrázni

Sajnos a kisfiamnak egészségügyi problémák miatt nem szabad terhelnie a lábát előreláthatólag minimum 2 hónapig.
Mivel nagyon kétségbe volt esve hogy nélküle kezdem a túrát, ezért megígértem neki hogy természetesen addig én sem megyek, amíg ő velem nem jön. Így előreláthatólag csak nyár elején tudjuk elkezdeni a szakaszokat. Remélem addigra minden rendben lesz. 2 hónap múlva meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: